خرید از آمازون دبی

از آمازون دبی خرید کنید و در کمترین زمان در ایران‌ تحویل بگیرید

  • شرایط خرید از آمازون امارات از طریق دبی ال پی
  1. کافیست به سایت آمازون امارات برید AMAZON و جنس مورد نظر رو انتخاب کنید بعد از انتخاب لینک/URL جنس مورد نظر را رو به پشتیبانی ما (به همراه مشخصات جزئی محصول برای مثال : رنگ - سایز - حافظه و ...) ایمیل و یا واتساپ کنید کارشناسان ما در اولین فرصت هزینه و زمان حمل و نقل رو به شما اطلاع خواهند داد.
  • خبر خوب😍،شرکت "دبی ال پی" بیشتر سایت های انلاین مورد تائید دولت امارات را تخت پوشش قرار داده است

مزایای خرید از آمازون دبی در کشورمان ایران به دلیل برخی سیاست گذاری‌ها و موانع، امکان amazon دیگر کشورها وجود ندارد. در ذیل به برخی از مزایای خرید محصولات از این سایت  پرداخته ایم:

  1. خرید از نمایندگی‌های اصل برندهای معروف
  2. پشتیبانی از تمامی محصولات برندهای مختلف
  3. مقرون به صرفه بودن در مقایسه با خرید از داخل ایران
  4. امکان خرید کوچکترین محصول مانند خودکار تا بزرگ‌ترین‌ها
  5. خرید از حراج‌های همیشگی در سایت آمازون دبی
  6. کیفیت بسیار بالای محصولات
  7. کوتاه بودن زمان رسیدن سفارش به ایران

به دلیل اینکه برندهای معروف و مطرح دنیا در ایران هیچگونه نمایندگی رسمی و اصل ندارند، پس سایت آمازون امارات فرصت مناسبی است که از برند دلخواهتان خرید کنید و اطمینان خاطر داشته باشید که آن جنس اوریجینال و اصل است. و چون  این سایت از تمامی برندها پشتیبانی می‌کند، هیچگونه محدودیتی در خرید از هیچ برندی وجود ندارد.

بدیهی است که به علت نزدیک بودن کشور امارات متحده عربی، خرید از این سایت یک مزیت بی نظیر برای ما ایرانی ها محسوب می‌شود. چرا که علاوه بر اینکه مدت زمان رسیدن سفارش شما به ایران بسیار کوتاه خواهد بود، بلکه هزینه‌ی پست و شیپینگ نیز بسیار کم ناچیز محاسبه خواهد شد. جای اینکه شما به کشور دبی سفر کنید و هزینه‌ی بلیت و هتل و … را بپردازید، با چند کلیک ساده هرآنچه را که نیاز دارید خریداری می‌نمایید.

.

.

.

پیام در واتساپ